Sledujte nás na Facebooku

Vítáme Vás v Betterware, mezinárodní společnosti s britskými kořeny.

V roce 1928 ve východním Londýnu Albert Edward Clark a Edward Ernest Willis založili společnost Betterwear. Přímý prodej vybavení a přípravků pro domácnost se stal skutečným hitem. Obchod se rozvíjel tak dobře, že na začátku 30. let došlo k otevření výrobního závodu v Romfordu. Sortiment byl rozšířen a firma změnila svůj název na Betterware, aby zdůraznila rostoucí různorodost vyráběného vybavení a čistících přípravků.

Betterware rychle získala vedoucí pozici mezi firmami zabývajícími se přímým prodejem. 60. léta přinesla další dynamický nárůst prodeje a firma Betterware byla uznána za jeden z šesti čelních dodavatelů branže výrobků pro domácnost.

V 80. letech byla vyvinuta síť poboček ve Francii, Španělsku, Německu a Austrálii. Zahraniční tržby přesáhly dvojnásobnou, a brzy i trojnásobnou hodnotu tržeb připadajících na jednoho zákazníka na britských ostrovech. Zavedení nových katalogů, zahraniční expanze a silnější vazba mezi výsledky prodeje a úrovní odměn vedla k hledání nových investičních příležitostí.

V 90. letech hodnota podílů společnosti vzrostla tak rapidně, že se firma ocitla na seznamu 500 nejlepších firem podle Financial Times.

V současnosti je Betterware moderní firma se silnou pozicí na trhu. Naše výrobky mají vynikající renomé a nabídka je neustále obohacována o nové nápady a řešení pro celé rodiny. Zástupci Betterware dodávají výrobky více než 7 milionům zákazníků v Evropě, Střední Americe, Austrálii a Asii.

Rok 2007

Společnost zahájila svou činnost v Polsku. Dnes Betterware nabízí kromě vynikajících produktů pro domácnost také produkty chránící a podporující Vaše zdraví (kategorie Blue Nature) a kvalitní kosmetiku (Blue Nature Innovative Cosmetics). Díky tomu má šanci dostat se k neomezenému zástupu zákazníků.

Rok 2013

Společnost vstupuje do České republiky a velkolepě dobývá trh. Bohaté portfolio se setkává s velkým uznáním českého společenství.

Rok 2014

Dynamický rozvoj na českém trhu přirozeným způsobem vede k zahájení působení Betterware na Slovensku.

Rok 2016

Společnost vstupuje do Maďarska a již v prvním roce svého působení se může pochlubit úspěchem.

Rok 2017

Betterware zahajuje činnost v Rumunsku a tohle není poslední slovo, pokud se jedná o geografický vývoj Společnosti…


Naše hodnoty

Naše Poslání

Chceme zlepšovat kvalitu rodinného života, poskytovat našim Zákazníkům nápady na lepší domov, pomáhat našim Zástupcům při dosahování finanční nezávislosti a zajišťovat přitom profesní rozvoj našich Zaměstnanců.

Naši Zákazníci

Věříme, že díky usnadňování každodenních domácích činností, pomáháme našim Zákazníkům žít pohodlněji, příjemněji, blíž rodině a přátelům. Ročně firma Betterware zavádí na trh přibližně 400 nových výrobků.

Naši Zástupci

Chceme dát šanci každému, kdo touží rozvíjet své schopnosti a usilovat o lepší kvalitu života. Marketingový plán Betterware umožňuje Zástupcům rychlé zahájení a dynamický rozvoj vlastního podnikání bez rizika, finančních nákladů a investic.


Co je MLM?

Podle obchodních analytiků patří přímý prodej, a zvláště pak víceúrovňový marketing (MLM), mezi nejdynamičtěji se rozvíjející branže. Tento trend se udrží ještě nejméně několik let. Přestože má na světě více než 200letou tradici (první výrobek byl v přímém prodeji distribuován v roce 1768), v České republice a na Slovensku je tato branže známá teprve od devadesátých let 20. století.

Každoročně na našich trzích přibývá zákazníků, kteří používají tuto formu nakupování, stejně jako lidí, kteří s přímým prodejem spojili svou profesní kariéru. A není divu! Víceúrovňový marketing je obchod rovných šancí, zaměstnání pro každého, kdo si cení svobodu a nezávislost, touží po osobním růstu a chce dosahovat profesních a materiálních úspěchů. Nikdo se zde neptá, kolik je Vám let, jaké máte vzdělání, pracovní zkušenosti, rodinné plány, počet dětí a zda budete vždy pro firmu k dispozici. Není podstatné také to, jestli umíte prodávat, stačí, že budete používat výrobky a doporučovat je známým – Vaše doporučení je nejlepší technika prodeje.

Z přímého prodeje čerpají výhody také zákazníci. Díky vynechání všech zprostředkovatelských článků, které se vyskytují v tradičním obchodě, jako velkoobchody, maloobchody a jiní zprostředkovatelé, mohou firmy v přímém prodeji prodávat svůj výrobek za dobré ceny, nezatížené dalšími maržemi, a také v dobré kvalitě.


Získáváte Vy, získává Váš zákazník. Jednoduše.